Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2023 14:19 - Русоробите нещо????
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 3001 Коментари: 12 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Малко сбъркахме: Руско признание за взрива на язовир "Каховка"

Интересно съобщение, което де факто представлява признание, че взривяването на язовира "Каховка" е дело на руските военни, се появи в телеграм канала "205 мотострелкова бригада". Той е свързан с едноименната руска военна част. То гласи следното: "Несъмнено взривяването на язовира е екологична катастрофа, която няма да подмине включително и Русия. Заплахата от мащабното настъпление на противника беше много голяма и Херсонското направление трябваше да изиграе важна роля в тази офанзива.

Както писах още през ноември, в този случай взривяването бе неизбежно. Но... Ние малко се объркахме и последствията от това неконтролирано действие скоро ще доведат до значителни загуби на територии." Припомняме, че норвежки изследователи са регистрирали експлозия в Каховската ВЕЦ преди разрушаването на язовира и според експерти единствено с екплозиви отвътре е можело да бъде разрушено съоръжението.

След като нагло неглижираше взрива и последствията му, назначеният от руснаците управител на Херсонска област (окупираната част) Владимир Салдо обяви извънредно положение, за да можело по-лесно да бъдат преодоляни последствията.





Гласувай:
4



1. obses - Малко сбъркахме: Руско признание за взрива на язовир "Каховка"
15.06.2023 14:43
Хи, хи, хи! Днес е ден на постовете за руSSките неволни грешки-излагации!
цитирай
2. petgrig - Хи, хи, хи! Днес е ден на постовете за ...
15.06.2023 14:47
obses написа:
Хи, хи, хи! Днес е ден на постовете за руSSките неволни грешки-излагации!

Пише се излагациЙ:)
цитирай
3. vacsine - Е, то всички знаят кой го взриви. ...
15.06.2023 14:52
Е, то всички знаят кой го взриви. Може няколко руски гъзолизеца тук да не са разбрали, но то е поради високото им АйКю.
цитирай
4. petgrig - Е, то всички знаят кой го взриви. ...
15.06.2023 14:53
vacsine написа:
Е, то всички знаят кой го взриви. Може няколко руски гъзолизеца тук да не са разбрали, но то е поради високото им АйКю.

Ма ВВ-то ма питаше дали съм луд - виж неколко поста по-надолу. Те си мислат чи кат не моат да вденат и ние кат тех:)
цитирай
5. vacsine - Е, то всички знаят кой го взриви. ...
15.06.2023 14:58
petgrig написа:
vacsine написа:
Е, то всички знаят кой го взриви. Може няколко руски гъзолизеца тук да не са разбрали, но то е поради високото им АйКю.

Ма ВВ-то ма питаше дали съм луд - виж неколко поста по-надолу. Те си мислат чи кат не моат да вденат и ние кат тех:)

ВВ-то е особен случай. На него руски к.р да му влезе отзад, ще вика, че на трънче се убол. :)
цитирай
6. petgrig - Е, то всички знаят кой го взриви. ...
15.06.2023 15:00
vacsine написа:
petgrig написа:
vacsine написа:
Е, то всички знаят кой го взриви. Може няколко руски гъзолизеца тук да не са разбрали, но то е поради високото им АйКю.

Ма ВВ-то ма питаше дали съм луд - виж неколко поста по-надолу. Те си мислат чи кат не моат да вденат и ние кат тех:)

ВВ-то е особен случай. На него руски к.р да му влезе отзад, ще вика, че на трънче се убол. :)

А, неее, шъ вика чи нема по-убаво от тва и шъ иска ощи идин:)
цитирай
7. krumbelosvet - Янкоробите
15.06.2023 16:08
съдят по себе си.
Щото е известно, че Янкия ни освободи от Присъствието.
И сега ни залива с благодат.
цитирай
8. petgrig - съдят по себе си. Щото е известно, че ...
15.06.2023 16:22
krumbelosvet написа:
съдят по себе си.
Щото е известно, че Янкия ни освободи от Присъствието.
И сега ни залива с благодат.

Бе я марш в путландия и стига ми цапа тука!
цитирай
9. vencivaleri1951 - Да , венци е особен случай в блога
15.06.2023 20:48
Не е анонимен, с физиономията си е, имал е трудности и в училище, и едва е сварзвал двата края известен период Корено различен от вашата компания от ерудити и движещи сериозни бизнеси. Вес пак за разлика от повечето от вас познавам и Украйна и Русия. Първо Украйна, защото бях дете на военен, а както се знае Киев курираше нашата войска Тоест и хляба , и маслото, а и хайвера, както и кариерното израстване на баща ми зависеше до голяма степен от Киев През 1962ра за първи път посетих сам СССР и бе в Украйна-лагера Артек-кримския и имам много хубави спомени-рлез 62ра в Крим не чух украинска реч, макар, че от колеги на баща ми, които ни гостуваха, и на които гостувахме правех разлика между езиците.
В СССР следвах и трябва да кажа , че отидох там с напрежение-в трети курс ми купиха нашите Лада и това бе условието да следвам там А отидох в Ленинград след гато повече от година бях живял в Париж и мислех, че отивам като декабрист на заточение-доброволно наистина , срещу кола. Когато получих колата, вече не ми се прибираше в София-моите страни са България и Сърбия, но градът ми е Петербург
По време на следването ми се проведе форума в Хелзинги по правата на човека Една от поантите на този форум бе Крим. Западът воден от САЩ засипваше всички межданародни институции с нарушаването на човешките права в Крим-както сега.
Разликата беше, че тогава защитаваше правата на руското население в Крим-насилствено украинизиране на руснаците в Крим. На хелзингския форум принудиха Брежнев по късно да даде широка автономия на полуострова, с правото на свой парламент и правителство, със записване в паспорта руснак/до тогава украинци бяха всички Познато ни е от Пиринския край/ Украинците нямаха проблем с руснациет в СССР-украинец беше начело Те винаги обаче са имали проблеми с руснаците в Украйна и това се виждаше в отношенията на украински колеги в университета с колеги руснаци от Украйна.
Бил съм в Украйна 10ки пъти-най вече в Одеса Предпочитах в пъти да бъда там, отколкото в Москва например Там също имаше "разборки" между руснаци и украинци и бяха породени най-вече от заселването на Бендеровци в жилищата на напусналите евреи в Израел До Израел-евреите са били втория по големина етнос в Одеса, а малорусите в "и други" Вижте преброяванията преди революцията. А бандеровците бяха заселени в Одеса след като Хрушчов ги освободи през 5Оте, и тъй като не можеха да се върнат в родните места/много кръв бяха пролели/ от лагерите ги засели на юг и Изток в Украйна Тези престъпници ги даже реабилитираха и минаваха за политически затворници и имаха редица привилегии.
С написаното искам да кажа, че познавам славнително добре сблъсъка на етносите в Украйна-първо беше с евреи и поляци, веднага след войната с унгарци и румънци и след промените с руснаците
И искам сега , след простащината която изрече по мой адрес, да намериш ред от мен в който аз да съм се отнесал неуважително към украинците и искам да намериш ред в който ти си писал за Русия и не си се отнесъл укорително и с подигравка към руснаците
За мен тази война е гражданска и беше най-лошото което можеше да се случи и на украинци и на руснаци.
И ще ти кажа още, че в украинските подразделения служат и се сражават/при това храбро и аскетично/ по голям процент руснаци отколкото в руските такива
И ако за миг се концентрираш върху документалните кадри, вместо върху клиповете на Униан/направени професионално впрочем/ ще чуеш и от двете страни на фронта руска реч-больно, помогите, мама...
И теб въобще не те интересува Украйна-ти я покрепяш първосигнално защото воюва против Русия-нищо друго няма значение.
Трагедията за Украйна е че и във Вашингтон се интересуват от нея до толкова, доколкото стана това което стана и по лошото от това е , че и Кремъл все повече и повече престава да се интересува от Украйна, престава да мисли за украинците като близък народ и радикализира т нар военна операция и последната се превръща в пълномащабна война и смразването на двата народа за десетилетия, ако не и векове То и в семействата стават проблеми Снаха ми е наполовина украинка тя се чувства такава и на профила си е сложила украинското знаме. Брат и /живее в Лондон/ пък е сложил руското-майка им се чуди как да ги помири Тя е от Николаев и се омъжва за свата когато той работи там







vacsine написа:
petgrig написа:
vacsine написа:
Е, то всички знаят кой го взриви. Може няколко руски гъзолизеца тук да не са разбрали, но то е поради високото им АйКю.

Ма ВВ-то ма питаше дали съм луд - виж неколко поста по-надолу. Те си мислат чи кат не моат да вденат и ние кат тех:)

ВВ-то е особен случай. На него руски к.р да му влезе отзад, ще вика, че на трънче се убол. :)

цитирай
10. petgrig - Признах та ВВ признах тъ:)
15.06.2023 21:59
Каааак изписА такъв чаршаф и нищо не казА баш по темата на поста:)
цитирай
11. vacsine - Париж смених за бяла лада, ах, ах!
15.06.2023 22:15
9. vencivaleri1951 - всички тук знаем за моралните ти качества. Демонстрирал си ни ги многократно. Така, че може да се каже, че даже много меко съм се изразил.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Никой не ми е предлагал Париж
16.06.2023 01:40
Мандатът на баща ми приключваше, очакваше го друга работа...
Друг бе мотивът на наите-да науча нещо все пак като студент Аз кандидатствах ИСИ
и ме приега ПГС-архитектура не успях
Ректорът на ИСИ тагава проф Мичев живееше през една къща, съпругата му също бе преподавател там Човек по принцип е ленив и при такава връзка едва ли щях да се напрягам... Това бе основното. В Ленинград се прехвърлих в икономика на строителството и късметът ми проработи. Имах два общи потока с лидер номер едно в момента в света. Ако бях от вашия клуб на ерудитите щях да ви разправям колко сме си били близки, как сме се въргаляли на татамито , как сме купонясвали...но не сме
Не го помнех дори. Колега чеченец , когото устроихме в нас /във Варна/ със семейството ми каза че путин ни е бил колега в два потока-търговско право и Политикономия Тоест бонус към бялата лада бе и чесъм дишал един и същи въздух с Путин. Надявам се да сме си и говорили за нещо:)
А Париж не е само Монмартър и Мулен Руж
Всички напомняте за Прага 68ма, но амнезия имате за Париж 67ма-а аз бях там В упор разтреляха студенти окупирали Университет , а свободната преса ни Гък
И преди две , три години пак убиваха там , но нашата свободна преса загърби това , а
се занимаваше с руската полиция, която арестувала за два дни, някого, например Гари Каспаров/на когото съм фен впрочем-като шахматист/ защото решил да прави неразрешен протест, я на Невски, я на Тверская и който протест от 1000 души например блокира Москва и Питер с часове, затварайки тези булеварди.
Бил съм и втори път в Париж-специализация и съм виждал наши невъзвращенци, които се хранеха от мострите в търговските вериги, щото Париж не е само и Тур Ефел, той е и гета в които ако влезеш, много е вероятно и да не излезеш
И какво ми е на морала Исках да имам кола-едни отиваха за Лада в Коми, Либия и т н-аз в един от най-красивите градове в света, с много красиви и с великолепно възпитание дами и град с толкова история и забележителности Всичко това беше много повече от Ладата, но аз написах иситната-бях предубеден към Съюза, нахъсан като теб сега Напротив морално е да си признаеш какъв льольо си бил и си смятал че корекомските парцалки, аудиотехника, цигари са върха на сладоледа Вместо сам в мансарда отивах в общежитие -4ма души в стая, вместо син на еди кой си, си господин никой там Докато не си намериш гадже сам се переш, гладиш и т н Знаех го тоав и не ми се ходеше Исках обаче и кола. Колата замина, но Ленинград и Университетът са още в мен Впрочем за хората на Запад трябваше да стане война, че да разберат , че Украйна не е и Русия
Не мисли , че знаят и ти кой си Това е прокси война на Западът срещу Русия, а украинциет са разходния им материал. Аз не знам как ще завърши всичко това, нямам вашата експертиза, но знам със сигурност, че светът не е вече и никога повече няма да бъде колония на Запада и според западно изследване от миналата седмица 65% от българите смятат Русия за близка страна Тоест аз съм един от тези милиони българи. Ти си от другите, които искат да я няма Ще видим кой е прав

vacsine написа:
9. vencivaleri1951 - всички тук знаем за моралните ти качества. Демонстрирал си ни ги многократно. Така, че може да се каже, че даже много меко съм се изразил.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 869838
Постинги: 580
Коментари: 3775
Гласове: 3914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930