Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2015 23:09 - Законът на привличането
Автор: lucia95smile Категория: Забавление   
Прочетен: 1619 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.01.2016 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Може би на повечето от вас вече им е писнало да четат статии и публикации свързани с позитивното мислене. Може би голяма част от вас смятат, че това е пълна глупост. Аз не искам да ви убеждавам в нищо, освен, ако вие сами не го пожелаете. Искам само да ви разкажа една история. Прекалях цялото си лято в Испания. Там ми се случваха изключително интересни преживявания, запознавах се с нови и интересни хора. Всеки ден беше като ново приключение, изпълнено с изключително много позитивни емоции. Когато свърши лятото, трябваше да се върна обратно в България, за да продължа с обучението си. Не ме разбирайте погрешно, аз обичам родината си. Но на фона на изминалото лято някак си не успях да се зарадвам на завръщането си. Съответно от изключително позитивно заредено, усмихнато и мечтаещо момиче се превърнах в намръщена, недоволна и оплакваща се сърдитка. За щастие тази отрицателна енергия не се задържа повече от седмица, тъй като отлично знам, че трябва да прогонвам този ми тип настроение и мисли и не допускам лоши чувства да повлияят на живота ми. Все пак реших да си взема някоя нова книжка, която да ми помогне. Знаете, не може всичко да е перфектно. Всеки човек има в ежедневието си някакви дреболии, които до някаква степен го изнервят или развалят понякога доброто ни настроение. Книгата, която си взех е "Силата" - Ронда Бърн. Ронда ни съветва, от всяка ситуация да извличаме само позитивното и да не допускате лошите чувства и мисли в главата си. Аз винаги съм твърдяла същото, така че за мен това не беше нищо ново. Но точно в този период най-добрият ми приятел беше в нещо като депресия. Непрекъснато му се случваха лоши неща и съответно с неговите чувства той ги предизвикваше все повече и повече(в първата ми публикация е описано по-ясно това явление). Една вечер решихме да излезем на по коктейл. След въпросният бар, отидохме да се разходим и да хапнем по нещо. Накрая на вечерта си хванахме такси към вкъщи, тъй като той все още не разполагаше със собствено жилище и беше отседнал при мен. Когато вече се бяхме прибрали, той разбра, че телефона му липсва. Още преди да изчезне, беше изключен, защото батерията беше паднала. Нямаше как да се обадим на таксито, защото го бяхме спряли на улицата и дори не бяхме погледнали от коя фирма е. Хванахме ново такси и започнахме да обикаляме местата по които сме били. Не успяхме да открием телефона. Той беше в затруднено положение точно в този период и само това липсваше. След 2 часа обикаляне се прибрахме вкъщи, той беше много разстроен, не само заради телефона, а заради всичко лошо, което му се случваше. Не знаех как да му помогна и реших да му преразкажа книгата накратко. В нея се дават примери как когато човек изпитва силна любов и желание, той може да постигне почти всичко само с силата на мисълта си. Казах му, да си представи, че таксиметровия шофьор(където най-вероятно беше телефона) го намира и връща телефона. Той естествено ми каза, че съм луда и говоря глупости. След като говорих с него 1 час до някаква степен успях да го убедя в тезата си. На другата сутрин телефона беше оставен върху пощенската кутия на входната врата.  Наречето го случайност, магия или каквото искате - факт е. Най-вероятно шофьорът се беше върнал и го беше оставил. Откакто се случи това, той ми е страшно благодарен и е по-голям привърженик на позитиното мислене дори и от мен. Много хора са скептично настроени към силата на подсъзнанието ни, дори да се опитат да го практикуват, ако не повярват истински, то няма да работи в тяхна полза. Моят съвет към всички вас е да опитате, когато ви се случи нещо неприятно, не да се отчайвате, а напротив, да го приемате с усмивка и да бъдете сигурни(не да се надявате, а да сте СИГУРНИ), че изходът от ситуацията ще бъде във ваш плюс. Не твърдя, че стават чудеса, само благодарение на мислите ни, но със сигурност, те оказват огромно влияние върху целия ни живот.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ikra - Браво, поздравления!
18.12.2015 23:13
Продължавай напред. Не много блогъри обичат позитивните неща. Доста от тях са устремени към насаждане на ненавист към нещо или някого, но това ще разбереш в последствие, при положение, че проявиш активност в блога. Важното е да не се отказваш и да проявиш повече старание, и да бъдеш себе си. Запомни, че няма нужда от двуличие, обиди и нападки. Темата, която си подхванала, за позитивното мислене е интересна, хората имат нужда от нея, но за съжаление често дори не разбират това - защото са свикнали да живеят в свят на напрежение, егоизъм и пошлост.
Приятни почивни дни :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lucia95smile
Категория: Забавление
Прочетен: 16767
Постинги: 10
Коментари: 8
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930