Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2015 09:35 - Малко предколедно!!!
Автор: elena1507 Категория: Други   
Прочетен: 862 Коментари: 0 Гласове:
1



Отново съм аз Ели,с усмивка и чаша ароматно кафе. След тази дълга работна седмица, идват любимите ми дни от годината. В този период се чувствам особено, някак странно. Сякаш някаква магия витае навсякъде! Иска ти се да имаш всичко, а в следващия миг си казваш, та аз имам всичко. Имам свобода, здраве, щастлива съм с хората,които ме обичат и аз обичам!!! И се усмихваш с въздишка. Погледнете децата, те са толкова непринудени по природа,обичат,радват се и тъгуват както им показва сърцето,без задръжки. Исками се да запазя детето в себе си!!! По това време на годината то винаги се показва,около елхата,подаръците, коледните песни и сладкиши,е от последното ми е най-трудно да го опазя, признавам си. Но за жалост децата в нас са много страхливи,те бързо се скриват,когато еуфорията на празниците премине. Ето за това си мисля,че времето покрай коледа е вълшебно.То ни прави добри и наивни като децата. Днес искам да се усмихвам,да се радвам на времето прекарано с близки и приятели,да бъда щаслива и спокойна като малко дете.Нека си го пожелаем от сърце и ще се сбъдне. Да се почувстваме спокойни и уверени е лесно,когато го поискаме истински. Когато се радваме на свършените задачи и не мислим за това ,което не успяхме да свършим. Дали сме всичко от себе си и сега заслужаваме да си починем. Това е важно за нас,за да се заредим отново. Днес направете нещо малко за себе си,без да се чувствате виновни за това. Всички ние сме чудесни и успешни и всеки ден трябва да си го казваме,дължим си го. Бъдете сигурни,че няма да настъпи края на света, ако не сте измили чинийте веднага след вечеря. Вместо това се порадвайте на приатният за вас момент с любимите хора,животни и т.н. А сега ви оставям да релаксирате,аз също смятам да направя това. Мислете позитивно, всичко ще бъде наред!!! Winter Song by Ronan Keating ,ако искате може да потърсите тази страхотна песен за добро настроение.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elena1507
Категория: Други
Прочетен: 6156
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031